Söndag

INTE HELT BORTKASTAT IAF

dagen började lite sisådär.
söndagar är alltid sådanna- bortkastade.
borde göra massa, men men-
så därför tycker jag om att jobba på söndagar.
för då har man gjort något iaf.

har iallafall räknat 1½sida matte.
iofs lätta tal. men något iallafall.


Gabriela kom över på besök.
vi såg på Shan Atci - Blattefierad (tredje gången gillt)
pch på filmen Tretton . så två filmer .
bilden är från i tisdags eller något (?)


bilder från i fredags. vi fikade ett litet gäng :) mysigt värre*
jag och patricia är inte bara vänner, snart klär vi oss lika (;
haha . förstår ni vad jag menade i detta fall?

Hemma bäst
Hade tänkt se på en film nu i kvällskvisten .
men såg att det är Hemma Bäst på tv4.
eftersom jag velat se den, så ska jag passa på nu :)

MÅNGA MÅSTEN MEN INGET GJORT

då satt man här igen .
helgen har bara flugit iväg.
igår fick jag jobba i DT2 på donken.
alltså ge ut maten i Drive Truogh (hur de nu stavas)
turligen behövde jag 'endast' förbereda dricka & frukt och ge ut mat som lilla Evelina packat ^^
turligen, då jag aldrig skulle hinna med att packa o grejja.
mycket mycket roligt :)
dessvärre stod jag endast där några timmar.

jobbade över 17 minuter, haha då jag helt glömde av tiden.
9 timmar på donken är kanske lite för mkt för min kropp ^^,

Spenderade därefter senkvällen med josse,frida&patricia.
borde uppdatera med bilder, men ni får vänta .

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0