Tisdag

THE BALL IS ON YOUR SIDE

ibland är mina vänner bra.
eller många gånger.
kloka ord från kloka människor.
Jag ska se på GossipGirl nu -efterlängtat!



Jag är så sjukt sugen på att festa järnet.
Bara släppa loss. sjukt sugen.
Patricias kalajs kommer bli dunder bra, jag lovar!

Bollen är spelad, tyvärr.
Jag tycker inte ens om fotboll.
Jag gjorde de ja kunde, dessvärre gick det inte i mål?
Hörna kan ju även de leda till mål... hoppas vi!

Icke materiella saker betyder mycket för mig.
Jag vet inte vad som begärs av mig.
Jag hoppas att det inte är förstört . <3


MER KAN JAG (NÄSTAN) INTE BEGÄRA

idag har varit en bra dag.
knappt några lektioner.
på min håltimma kilade jag, carl & sara till donken.
vi skulle kolla lite tider.
& ta en fika .
mums så gott det var ,.
OCH jag tycker om donken väldigt mkt,
(de flesta) människorna iaf <3 mwa!



Sedan var det DLG open time.
vi fixade och trixade och det var trevligt.
:) mycket trevligt folk :)


Därefter gjorde jag & patricia vår träningsdebut,
lite lätt sådär, och benen fick jobba idag.
Skjutsade även hem min kära vännina,


förövrigt så var alla mycket snälla mot mig idag :D
kändes som hela världen älska mig . . typ =P
alla var så glada idag, eller så var det jag som var på bra humör ^^

Nu har jag gjort mitt här
frågan är; Är det värt det?

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0