Fredag

DU ÄR MIN IDOL

det har vart en trevlig dag.
började med jobbet, stod i kassan bredvid Carl
"Hej och välkomna - carl " haha (;

Därefter väntade en grillad ciabatta på söderströms med Emilia.
då vi satt där i nästan 2 timmar. haha !

en sväng på staden , och därefter träffade jag Johanna & Maira.
vi körde följa John hem till mig .
Johanna ville låna OC. då klantiga jag glömde den imorses¨.


Jag har fått mitt gratis parkerings tillstånd .
grönt kort för min gröna miljövänliga bil (; haha .

Nu väntar Stenhammar, fredrik & patricia på mig .
ps; Volvo hade bensin för endast 10.79kr/l , spring dit!


ps2; jag hatar småungarna som springer runt och ringer på dörren o säger bus eller godis !?

 PLUS  
Vad blir det ?
Jo, däckhotell !
har ni hört något fånigare eller? :P hahah!

HERREGUD REDAN FREDAG

ångesten väller över mig . fredag?! redan ?!
aja . nu har jag lite brått, sitter här i klassfotbollen t-shirt.
men jobbet kallar, om 35 min .
det blir ett 4.5timmars pass .
därefter fika ..
Jag blev så sugen i natt efter donkens sallad. haha

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sofie

Jasså, exakt samma modell? du får ta någon annan model då i lite annan nyans!! för på bilden satt den som en smäck och du var jättefin i den =)



Jo men kom när du vill, du kan ju alltid fira jul med mig elina mamma pappa och Björn uppe i sthlm.. hihi! nee men annars som sagt kan vi ju börja året med en bra start; kinesen ;) puss

2008-10-31 @ 23:47:50
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0