Lördag

JAG GÖR INTE HÖGSKOLEPROVET

sitter här och äter lite frukost.
gårdagen fylldes med många aktiviteter.
efter skolan far jag & patricia till skövde.
där vi åt mat, träffade Anton & Emelie ( dock klaga anton på min mat .. :P )
provade balklänningar (!!!) jag kommer aldrig kunan bestämma mig =P
och såg på High School Musical 3 .
när vi kom till bion så var det fullsatt !! Av småtjejer mellan 6-12 år. hahaha!

Filmen var förresten bra :)
sedan tog vi bilen hemåt, tankade ;)
& far vidare en sväng i stan ...
därefter hem till patricia.

sedan skulle jag hem. då ringer Helenis ^^
(Gabrielas mamma)
så jag agerade lite chaffis där ^^,

efter midnatt var jag tvungen att hämta lillsyrra o henens kompisar.
dem hade vart på parken . så fick vara nattchaffis ;)

Inge bilder för jag ska strax jobba .. 11-19 idag,
efter det bär det av till Fredrik & Patricia.
så bilder kommer inom kort (;

Mottagna kommentarer:
Postat av: Lisa

Haha du har så rätt så :P

2008-10-26 @ 18:56:27
URL: http://lisurt.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0