Måndag

INTE ETT ENDA ÖRE KLOKARE

så nu har jag pinat mig själv med religion.
jag tycker verkligen inte om religion, kommer aldrig göra det heller.
jag har heller inte blivit något klokare.
ingen aning om vad New Age är ..
skit också.


inte heller kan jag mycket mer om aborginer och deras totemdjur. herreguuud.

Jag har nog gett upp.
fast jag får inte det . herregud .. får nog andas i några minuter.

FÖR MYCKET ATT TÄNKA PÅ

allt är som ett virrvarr ..
kan knappt tänka .. vet inte vad jag ska tänka på.
matte diskret provet gick bra .
hoppas det gick så bra som jag tror då :)

testade studentmössa.
och herregud vilka utgifter.
jag har iaf storlek 54 (;

Nu är det plugg som gäller.
och usch cykeln väntar på mig imorn.
skit också .. hehe, blivit för bekväm.
men farsan vill visa upp bilen för jobbet o grejjer vettni.

Mottagna kommentarer:
Postat av: patricia

omg jag har sett en film för dej asså, du kommer älska den, får ta och se den någon dag ;)

2008-10-06 @ 23:16:02

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0