Onsdag

SO MUCH TO DO - SO LITTLE TIME

kära vänner!
jag är så sjukt trött ska ni veta . herregud .
har sjukt mycket skolarbete o göra, ni skulle se  mitt berg,.
men när ska man ha tid o göra de ? hm*


på schemat idag står en härlig lunch med fröken Svanung,
haha, kollade igenom lite gamla bilder . och kolla här en bild på oss i Vänersborgs badhus (;
då vi sen åkte vidare till trollhättan . haha, vi har vart på äventyr en gång i tiden =D


därefter väntar ett kort 3 timmars pass på donken,
16.00-19.00 !


när jag sedan beger mig till Tofta för att träffa dessa töser .
det var mig banne mig svårt att hitta en bild på dessa två töser ihop.
för Josse är inte någon älskaer av kameror .. men där har jag er (; haha!

Mottagna kommentarer:
Postat av: linda

ne nu jävlar åker bilden ja tog på dig under våran nattfotografering upp:P mohahahaha...

2008-10-30 @ 02:12:38
URL: http://svanung.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0