Onsdag

LUGNT MED FREDRIK

sitter nu hemma hos Fredrik.
kan nu för första gången på dagen andas ut ..
skönt, ätit 2 kiwisar och ett 'knäckebröd' ..


min bil iaf :)

kolla vad jag hitta på fredriks dator (; det är skrivbordsbakgrund egentligen ;D


HISPIG DAG MED MYCKET PÅ SCHEMAT

det har vart en hektisk dag.
matteprov, som kunde gått bättre (?!)
hämtade min kära bil! (bild kommer sen)
arbetsintervju - som var en av min sämsta intervju
och då har jag gått på 5 sådanna och fått positvit feedback.skit också*
denna gick sisådär. vi får se.
Det var positivt att dem ville att jag skulle komma på en till intervju när jag tackat nej i sommras.
men sakerna jag sa var inte de bästa ^^,
nu i efterhand vet jag sjuukt mkt grejer som jag skulle sagt . men sånt är de..
oddsen var inte överdrivet stora heller; 1-2 pers av 10 st . aja.

Har kört mkt bil idag.
var ute med mamma o handla o grejja förrut.
och nu ska jag strax köra mamma o Julia till musikskolan.
då beger jag mig till Fredrik !

återkommer hemma hos fredrik :)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0