Söndag

MÅNGA PLANER PÅ GÅNG

nu är jag nyduschad, och det känns genast bättre.
idag gick det jätte bra på jobbet :)
fick tom beröm av flera skiftledare (;
jag hade tydligen sålt mest av 3 kassor igår,
och 3000 kr mer än ena kassan (;
och jag som bara jobbat 4 dagar .. i rad*


det var faktiskt kul att höra :)

jaja, plugget gick inte överdrivet bra . men jag får lägga i dessa 2 dagar ..

Jag & Patricia bokade iaf in oss på 3 biopremiärer (;
wohooo !
En varje månad framöver;

Oktober ; 22e i Skövde, vi tar bilen efter skolan,
äter & shoppar lite lugnt ;)


November; en film som patricia längtar som tusan till, Twilight (;
jag börjar bli intresserad jag med,, spännande*


December; då ser vi på en Shopaholics bekännelser,
fast vi vet inte riktigt säkert om den har bio premiär då,, vet ni?
jag längtar tills denna film :)


Sedan har vi (nog) planerat in en resa till Ullared på Höstlovet .
frågan är om pappa släpper iväg mig med bilen,
han/mamma o de är rädda att jag ska köra en sådan lång väg.
kanske händer det mig någotm, who knows? vi får se*
vill iaf dit ... har bara vart där en gång.
haha då mådde jag dålöigt, eftersom det var så mkt folk .
så vi åkte snabbt hem.

Gottfolk, nu väntar sängen, tror jag!
(Kolla gärna trailerna, visst blev ni sugna nu ?)


MIN STUDENTMÖSSA

nu sitter jag hos fredrik. med patricia ..
det gick sisådär med fysiken, men vi tar det imorn, hehe


här har ni min mössa :P hehe,

nu ska vi göra ngt annat,ps;
det gick skit på fotografering,
analoga kameran sket sig, så dt blev inga kort här inte..


OM DET VORE SÅ LÄTT MED BÄBISAR (;

haha.
jag försov mig en timma.
skit också.
aja ska kila till Fredrik senare/snart .
lite fysikstuga med patricia&David också.

jaja.
har unnat mig denna morgon med att leka lite på sidan
http://makemebabies.com/
helt sjukt roligt . haha testade min lillasyster och hennes dröm Harry Potter.
haha jag trodde jag skulle dö av skratt ..
"det var det fulaste barn jag sett !!,man kan inte få så fula barn"
Citerat av Julia själv. haha jag sitter fortfarande här och skrattar.
Tyvärr så har min syster ingen humor, så hon blev sur ist,
att hennes barn skulle bli så fult. haha och jag fick tyvärr inte publicera den bilden.

men jag har bilden framför mig, och helt sjukt sitter jag här och skrattar för mig själv.


skit också . tänkte göra en bild på mig och harry potter,
och hoppas på liknande resultat .. men ser ni?
vilket underbart barn ?? (; haha .. det kan ju inte bli fel med mig som moder alltså . haha!!

men förstår inte.
för julias barn blev typ mexican/afrikan . men jag är brunare på bilden än va hon va .
ändå blev mitt barn "vitt"? haha sen hade hennes barn typ affro smått krulligt brunt hår.
jätte konstigt. hahaha ..

& hennes barn såg helt knäppt i ansiktet ut. shit jag skrattar fortfarande.
fast hon sitter bakom mig och är as sur . hahahaha !!! då skrattar jag ännu mer.

Nej nu ska jag kila.
Ps; ska jobba 16.30-21.00 idag !

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

haha vad söt han blev, men jag vill se Julias barn också :D

Och ditt sms igår, du får inte skrämma upp mig så, hade ju lite andra förhoppningar du vet .. (A)

Lycka till på jobbet idag, vi hörs !

2008-10-12 @ 12:50:53
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Silvia

måste visa bilden på julia o potters unge!!! hoppas du har sparat den, lol

2008-10-12 @ 22:02:47
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Anton

En shopaholics dagbok kommer inte förrän i Mars :( Men har du läst böckerna eller ? :)

2008-10-19 @ 21:22:24
URL: http://indiesponge.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0