Torsdag

ÄNTLIGEN FREDAG

känns nästan som helg,.
då jag precis skrivit klart mitt arbete.
fast jag vet att denna helgen är det plugg som gäller.

Matte Diskret (!!) prov som väntar på måndag
jobbigt. då det är prov på allt vi gjort i terminen.
och jag kommer inte ihåg något .. så det blir till att repetera =S

aja. får brottas med det i imorn--->söndag

Nu ska jag strax ut och hämta mamma.
hon har vart i trollhättan hos släkt, så ska hämta henne med bil (;


SVENSKA SPRÅKETS UTVECKLING

Hej på er !!
har precis ägnat mig åt en timmas lagning.
det blev nudlar och våfflor (;

nu ska jag sätta mig.
ett manus måste skrivas, om svenska språkets utveckling.
herregud . hur ska detta gå?




Där har ni bild på vår ( Läs; Min) vackra pärla ^^,
hehe, den är snygg sexig och singel faktiskt (; haha .
Den funkar galaaant ^^,

och våfflorna .
nej back to manuset .

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0