Torsdag

EN DAG PÅ DONKEN

nu är jag hemma ..
hehe, fått en snabb utbildning på donken,.
måste säga att det jobbigaste var att "trycka in allt".
eftersom jag inte vet vart alla knappar ligger osv osv .
så när en person kommer och säger
"En Qp, med plusmeny, utan ost, en bigmac med liten fanta, en osv osv osv"
heelt sjukt, jag hann inte med o fick säga att folk o ta de väääldigt långsamt. haha!!



sen att minnas folk som skulle ha saker, ex special ordrar osv . det var ju värre.
hehe minnet alltså..
jag har iaf gjort några glada idag .. haha skrattade eftersom jag var så virrig (;

Tur att jag hade skylten "under utbildning" .
då kunde jag skylla på de :)

nu är jag trött och ska äta.

ps; jag har ett par byxor som är 3 strl för stora . så överdrivet sexig är jag inte.
haha, men dessa ska jag förhoppningsvis bara ha imorn också..

Mottagna kommentarer:
Postat av: Melinda

Haha okej, det var ju synd. Men tack så mycket, vad snällt! :)

Jodå, med mig är det väl hyfsat bra. Ska inte klaga. :) Hur är det själv?

Har du fått jobb på donken? :)

2008-10-09 @ 21:02:37
URL: http://pindilusen.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0