Torsdag

HÖST HÖST ! JAG VILL HA HÖSTLOV!

Jag är lite irriterad faktiskt.
Jag & Lillsyrran skulle ta kort. på en "händelse"
det är en fotouppgift.
men hon kom inte hem förens nu,.
och nu är det för mörkt ute så vi kan inte ta kort,
eftersom det är med analog kamera.

skit också.
har två reserv 'händelser'.
CalleBalle då han pluggar =P (som vi klickade efter skolan)
& en idé som jag 'snodde' av Hanna.
eller ah, gjorde en likadan .. (hoppas det är ok. har ju reserv annars)
det var när löven faller .. träd med stor krona som sedan faller och blir naket.


Jag är ingen mästerfotograf ... tyvärr, men jag tycker faktiskt dessa bilder blev fina.
jag tycker mest om bilden till vänster .
den har jag arrangerat själv, fick faktiskt kratta ihop löven (; haha!
synd att fotouppgiften är med svartvita bilder . då får man inte med alla starka färger!


två bilder jag bara fotade snabbt .
ville inte ha desas bilder nära de två övre,
för då bara dem gör så de övre bilderna ser fulare ut . hehe*
kameran har jag fått låna från skolan/Calle .
han är en favoritlärare . minsann.

LIVET ÄR INTE ALLTID LÄTT

nu sitter jag här i studielandskapet.
vi har haft matlagning.
tycker om den kursen (;

nu ska jag & carl beställa nya studentmössor.
jag ska nog byta till LYX kvalité istället för diamant.
behöver inte diamantkronan på mösskullen
klarar mig bra med näst bäst faktiskt*
Studentdiamant
kanske onödigt o betala extra för denna brodyren (?) ...

Diamant kokardMetallkokard
sedan vet jag inte vilken blomma jag ska ha ?
metallblomma vs tygblomma.
helst vill jag ha metallblomma Men med EN diamant.
och inte 7 små .. =S
syrran hade den kombinationen, men dem har tagit bort den nu :S

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

mitt tips om studentmössa: köp standard plus brodyr (för d är snyggt)!

så jävla överskattat d där altlså!

du komemr ha studentmössan 1 dag!!! o ingen kommer se skillnad på den o de andra..

2008-10-16 @ 16:10:10
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Anton Lundin

Självklart går det ta bra nattbilder analogt. Ett stativ (eller något annat att ställa kameran på) kombinerat med lång slutartid blir kanon!

2008-10-16 @ 19:34:31
URL: http://flickr.com/photos/antonlundin

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0