Torsdag

ILLA DIANA ILLA

jag tänkte att jag skulle vara duktig och stanna hemma idag.
för att kanske plugga, .
men vet ni vad jag gjort? 2 matte tal, Två styckna!

skit skit skit .
jag orkar verkligen inte, men skit vad jag borde göra det.
då jag ligger efter och jag skulle ju faktiskt plugga på lovet.

Imorn är det redan fredag - skit.
varför går alltid lov snabbare än vanliga veckor ???

Morgondagen bjuder på jobb mellan 11-15.30
därefter fika med en söt Emilia .
på kvällen en filmkväll (like usual) med Fredrik & Patricia.


denna bruttan och hennes prins besökte mig idag på jobbet (; och imorn blir det fika!


måste förresten visa er denna bild.
hahahaha .. ser ni hur kort hår jag har ? haha, jag grät timtals ska jag säga er ..
hahahaha . på bilderna har jag nog gråtit några timmar .
bilden är från sommaren 2004 .. aldrig mer säger jag (;

BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG


Nu kallar jobbet snart, ett kortpass 12.00-15.00
men jag tänkte att jag skulle hinna uppdatera lite med bilder .


jag & patricia startade höstlovet med att ta bilen till Skövde.
Där mat, balklänning och High School Musical 3 väntade .
ovan är några bilder på klänningar jag provade, dessvärre slukade min dator några bilder.
jätte konstigt* dem bara försvann ...


vi var två smarthuvuden bland en massa barn, sen tankade vi (;
för 11.07kr/l ,, de ni ^^, utan Oskars hjälp (:


I måndags begav vi oss till Gekås i Ullared .
vi var väl lite vilsna, men kolla så myckeet vi packa hem ..
2 stora kassar vardera, .. tillsammans shoppade vi för flera tusenlappar. desvärre ^^,
sista bilden på patricia är klockren .. skrattade så ja nästan dog (;

FÖrresten så har jag haft hyper ont i magen hela veckan.
mega konstigt, jag har teorin att det är för jag inte tränar/motionerar.
ni vet min vardagliga mation på cykel är ju borttagen .
skit* så jag måste verkligen köpa friskis kort,
och det ska göras på måndag ?! .. får liksom "ryck i magen " då de gör skit ont.

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

du verkar ha klarat dig ganska bra utan mig trots allt ;)

Linda, jag tror hon var med för 2år sedan. Ganska kort med svart korthår :P hihi lite kul! =) ha de.

2008-10-30 @ 20:01:09
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Silvia

den där cremevita klänningen hade jag.. fast i ljusgrönt då!



älskar färgen på den där ceriselila skapelsen! =D fast ja kudne inte klicka upp den så ja ser inte hur modellen ser ut... men färgen är underbar!



you know you love me, xoxo...

2008-10-31 @ 00:49:16
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Silvia

awww.. är verkligen kär i den ´där ceriselila färgen.. men sa du att dne va vinröd?? för på kortet så ser den itne så vinröd ut.. kanske är blixten som gör den så ceriselila-aktig ut =/



ahja, ja menar iaf den färgen som ja hade på det där fina silkesnattlinnet ja tog m mig hem från belfast (om du kommer ihåg)..



du får ta krot på några klänningar m puff så man kan jämföra!



you know you love me, xoxo...

2008-10-31 @ 10:54:26
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Sofie

Wow!! Den beiga/naturella klänningen var verkligen fin på dig.. du passa verkligen i den förgen! så enkel men så vacker på en sådan skönhet ;)



Saknar dig kinesen,, när kommer du och hälsar på mig då? pusskram

2008-10-31 @ 14:55:38
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0