Bättre än Bäst!

Godkväll!

jag hade tänkt lägga mig strax.
läsa något kapitel i shopaholic boken..

Idag på jobbet gick det förbaskat bra :D
SKulle sälja 12månader för att klara målet :D
men jag sålde 58 månader !!! nästan 500% =D
så jag vann 100 kr extra :)
besinpengar säger jag er ;D hahaha !!


för er som inte vet. jag säljer morgontidningar .. som telefonförsäljare!



och förresten...
på bilregistret hittar man allt =P
fick reda på att min miljöbil går på bensin (?!?!?!)
de sa ju att den gick på etanol, hum, får kolla upp de!!!


ps; det kliar som tusan på mina armar .. mina 3 sprutor jag tar är till för min allergi mot gräs, gråbo&björk.
och i 2 år har jag nu tagit regelbundna sprutor mot detta, de 20 första veckorna tog jag 3 sprutor varje vecka (!!!) men nu är det var 6e vecka .. 3 sprutor där de sprutar i just de ämnena jag är allergisk mot.

så det svullnar upp som tusan .. och kliar, kliar i massor !! ib örjan fick jag extra muskler =P så stora var dem ^^

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0