Lördag

HELG SOM HETER DUGA

nu är jag tillbaka ,, saknat mig? haha.
ni vill väl veta om min helg antar jag.
den har vart hektisk men myyycket trevlig.

efter 4½tim sömn så kilade jag och elina till gbg.
jag var pigg som en lärka, tråkigt nog inte partnern min.


det var iaf fint väder .. och även fast det inte var den bästa shoppingpartnern, pga elina i princip gick tvärs igenom alla affärer utan att kolla, så fick jag iaf med mig ett par jeans.

även fast jag ville hitta en massa fina stickade tröjor.


så blev det en liten filmkväll hos denna tösen . (hade tyvärr ingen annan bild, detta var den första ja hitta på dig sandra!) och även Johanna Joinade oss, cinderella story blev det.. och sen var tösen så gullig så de skjutsade hem mig nyligen, men ett varv runt staden hanns med:D


Lite bilder från gårdagen .. jag fick ta pappas bil till spexet, sedan till pizzeria och hemåt.
efter nån timma var vi klara för utgång, wohoo!
lite nervöst var det* kvällen hade sjukt stora förväntningar*

Kom fram till Davids plejs , och där hittade vi ett gäng grabbar .. endast grabbar ;)


Förfesten var kanon, mer sådanna förfester och ett stort plus till sällskapet!


vi gick sedan vidare .. träffade lite andra folk, stannade pratade och tillslut strax vid 00.30 hamnade vi på Stadt.
underbart ^^, och det var sjuukt trevligt och roligt..

Mer sådanna kvällar . thumbs up!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sara

haha är det jesper som är på bilden längst ner till vänster? :P

2008-09-20 @ 23:50:51
URL: http://tidenfaller.blogg.se/
Postat av: elina

I wanna do it over and over again !!

mer sådana här kvällar, när blir det nästa gång ? ;) <3

2008-09-21 @ 14:02:16
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0