lördag

PÅ LÖRDAG ÄR DET FEST - ELLER?

puuuh .
jag är nu klar med min debattartikel.
Skrivning är inte min starka sida . Har inte fått syrrans förmåga.

men den är klar, och så får den bli. hehe,
sitter och funderar på en lördag med fest eller en lördag med mat, film, popcorn och godis.
I vanliga fall skulle jag föredra det första, men inte idag.
Det lutar åt det andra, tror min kropp behöver det. den har inte riktigt tillfrisknats.


så jag ska göra min och brudarnas specialité, wookade grönsaker med kyckling och äggnudlar. och en underbar sås. yummie! 

PÅ FREDAG ÄR DET FEST

sitter här hemma.
helt död, tror jag sovit för mkt i natt.
sov i 12 timmar. zzzzz*

sitter här nu, ska se ett GossipGirl avsnitt sen är det matte som gäller.
orkar verkligen inte, men måste, tyvärr.


knaprar i mig dessa godingar, som är beroendeframkallande.
för vet ni vad? det är Lördag ! och jag får käka godis :)

FREDAGS TRÄFF

lite bilder då .
efter en sväng med pappas Bmw på diverse olika matbutiker så hamnade jag här.
hos Gabriela, där även Otto befann sig . haha.
tror inte jag skrattat så mkt på den kvällen på länge , störda ungar :D


det var meningen att vi skulle fira Calles 18års dag, men 18åringen vart nykter :)
duktigt gjort Calle, så det var endast Otto & Gabriela som bunkrade upp med öl och vin!


Calle kom som sagt sedan ... och jag klarade mig gott och väl med Ramlösa, Granatäpplen.
eftersom Ramlosa/Loka är de enda ja får dricka om vardagarna ^^,


Sedan kom två polare till gabriela, Lasse & Bengt...


framåt natten somnade en trött liten Otto .. lillen (;

En liten snabbtitt på bilder, det får räcka och duga .
nu är det GossipGirl .. sen plugg plugg . .
Ps; farsan var och ´kolla på min bil igår ^^, den stod i verkstaden och laddade batterierna, 4 dagar kvar!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

Piss! allt galet dansande till iggy pop förstörde och tog all min energi!

2008-09-27 @ 15:09:48

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0