Måndag

Tjohoo!

sitter nu i studielandskapet.
har haft en lektion, fysik.
ska snart ha matte.
herregud, jag måste verkligen plugga.
känne ratt jag inte fattar något.

så det får bli plugg efter skolan.
Elina får plugga hon med...
sen blir det jobb, ^^

22;36

Nu är jag hemma och tagit ett snack med Elina.
det fick bli jobb idag.
är sjukt trött också.
blev inget plugg, då elina störde mig efter skolan.
vi åkte hem och jag gjrode brända goda mandlar:D haha,


nu är jag så trött så jag ska sova...snart
godnatt på er//Diana

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

jag har min laptop och jag är duktig och pluggar nu ;) haha det märker du väl ..

2008-09-15 @ 13:38:44
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag akte med cultural care, det finns ju ocksa skandinaviska institutet, sen finns det sakert andra med, men de ar det storsta. Om man fixar det sjalv ar det svarare att fa visum, sen foljer det med en bra forsakring med culturalcare, aven om det kostar lite, men det ar anda billigare an att kopa en tur & retur biljett till usa :)

2008-09-15 @ 18:20:09
URL: http://miquaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Na knappt :P, jag har passat mina syskonbarn & mina kusiner, det var vall inte riktigt 200 timmar, men det funkade iaf. De sa till mig att det rackte om man hade spenderat tid med barnen, inte helt tagit hand om dem sjalv. & det var vall det som raddade mig. sa det ska nog inte var nagra problem :)

2008-09-15 @ 23:13:55
URL: http://miquaela.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0