Onsdag

Godmorgon!

bestämt mig för att inte komma försent idag.
så jag har redan duschat och käkar nu lite frukost.
hoppas jag fixar detta,
haha^^

14;38

Rihanna - Take a bow

ahw, fin låt . lyssna på texten ,
igår när jag satt och kolla på Gossip Girl, lyssnade på låten, skrev mitt lilla inlägg (nedan) och satt i ensamheten så var det nära att en tår rann ner, det kändes i halsen iaf.

mega rädd för framtiden, vill lämna lidköping men samtidigt inte lämna denna vardagen jag lever i.
Pratade med mamma om mina planer i höst, London , Au Pair. kändes så overkligt.
jag har inte växt klart liksom, ska jag ut i främmat land ensam i ½-1 år?

Vilka är mina äframtida kompisar'? vilka är kvar av dem jag har nu? för hur mkt jag än vill så kommer de flesta inte vara kvar =/
min familj är ju alltid min, turligen.

Ps, det blir jobb ikväll.
22;00

kom hem från jobbet .
 det vart en trevlig okej lugn dag på jobbet.
försäljningen gick skapligt.
pratade med Petra, kanske ska jag bli barnvakt på helger och kvällar hos hennes barn :)
hehe, ngn helg i månaden sådära . kul!

det blev köttfärssås hemma. och färslpressad apelsinjuice.

där står jag med min plast apelsinpressare, och pressar förgäves med min kraft, 10 min tar de att pressa 1 glas juice.
då kommer lillsyrran och tar fram GoMorron juice från kylen och häller upp, haha!


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0