Onsdag

Satt och kolla min egna blogg lite, gud vad tråkig den är. Tycker nästan synd om er kära läsare, jag skriver verkligen om ingeting. haha, vad behövs göras? ska ändra upplägget lite, till en snarlik komps gabrielas ,
en dag = ett inlägg . alltså allt under ett och samma inlägg .

vilket iofs kan bli jobbigt, då ni får scrolla ner lite för att se ifall jag uppdaterat.
hm, men det får ni faktiskt göra. Jag lär väl hålla mig till denna mall i sisådär 2 dagar ?

vi får se hur de blir, vi testar!

vad ska jag skriva om?
Vad vill ni?
Ja menar, överdrivet rolig är ju inte min blogg,
fast å andra sidan, erat val. ni läser det. ^^
It's me!

Nu måste jag plugga matte.


15.00

Sista grejen innan jag stänger av datorn.
Kollade in mitt arkiv i bloggen (spalten till vänster)
gamla inlägg. hittade lite bilder .

image173image202image52
image276image1image2
image15image4image13

22:00

Ännu en jobbdag avklarad.
idag sålde jag "endast" 200% av målet. men det duger för mig :)
och vet ni vad?
Jag fick ta pappas bil till jobbet, pga regnet!
mina föräldrar är underbara ibland :D
behövde inte ens tjata om bilen, utan den låna han ut självmant..
Min pappa bryr sig om mig (; tihiii**
så skönt att inte behöva cykla i regnet, men usch vad mycket ombyggnadtioner det är i stan.

ps; jag kommer inte in på msn, eller ebuddy =S
kommer ni in ??
men jag ska se på gossip girl nu, eller jag gör nog det imorgon ist.



Godnatt//Diana

23:00

Jag ska lägga mig. men är lite ledsen
eller ah.
ska ju till Liseberg på lördag.
var meningen att vi skulle åka ett sommarlandsgäng.
men det ser ut att bli endast Jag, Moa och Frida .
vilket iofs kan vara mysigt, lite jobbigt med stor grupp , men men.

jag ser iaf fram emot det.
Otto, Calle(!!) och gabriela har ju 'lovat' mig hela sommarn,
När blir det av då??(A)


Mottagna kommentarer:
Postat av: Stina

Vi läser din blogg för att läsa om dig. Eller vad du har att komma med. Vi förväntar oss inget annat.



Ha en bra dag!

2008-09-10 @ 14:44:16
Postat av: linda

hum hum, du kanske inte bara ska skriva om praktiska saker^^ skriv om drömmar, tankar och sånt, få folk att bli arga..det är kul^^ puss

2008-09-10 @ 15:03:30
URL: http://svanung.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Det är iaf underållande att läsa nya uppdateringar :P det tycker nog arbetslaget också hehe

2008-09-10 @ 22:31:00

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0