Söndag

18;38

sitter här nu, med elina bredvid mig.
haha, efter jobbet så mötte elina upp mig.
hon hade cyklat in till stan från vinninga.
vi stod och prata en stund med Oskar.

min hals värker som tusan
ont i halsen, känns som sandpapper .
mucoangin hjälper ju inte, bedövande ! =S brukar funka.

jag och elina kilade och köpte glass och grädde.
vi beställde även tre pizzor, så nu har vi ätit pizza igen.
haha, orkar inte göra kladdkaka så det får bli glass .

ska vi orka plugga? vi får se*


jobbet väntar nu.
hörs sen!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

Whiskey hjälper alltid mot en tilltöcknad hals!

2008-09-21 @ 18:57:29
URL: http://projectotto.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0