Splitterny röd Bil är min !

WOHO !!
FÖR JAG HAR FÅTT EN BIL IDAG !!
var och testade denna lilla miljöbil idag.
och det slutade med att vi köpte den, en liten röd :) WOHOO!

en splitterny bil, som anländer på tisdag .
men jag får den i slutet av månaden =)




tihi,, bara för att jag har fått bil =D

xoxoDiana

Ps; alla bara sviker mig .
patricia är sjuk, calle skulle till kusiner, gabriela är på kurs osv osv .
frågan

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

stackare, men tänk positivt, du har ju fasen fått en bil :O !! ;) .. men imorgon, vi kanske kan va då.. fast bara kasnke, för han har inte svarat än, skickade från internet, orkade inte ringa ;) hehe

2008-09-05 @ 19:56:08
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: börje

det lönar sig aldrig att köpa helt ny bil.extremt slöseri med pengar. särskilt på en korean som tappar värdet extremt efter du köpt den.

2008-09-06 @ 16:53:37

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0