Tisdag

BORTTAGET
jag skrev ett lite tankespritt inlägg.
publicerade det,
men jag tog bort det.
ni som läste det, läste det.

jag är inte redo att dela det med er .. än.
sinom tid!



TIME FOR FOOD

matmatmat,
gabriela har stuckit, var ett tag sen den skiten var här.
vi pratade om lite olika, hon har hoppat åp idén med att åka till London.
hon vill uppleva London, barerna, krogerna och shoppingen.
så bästa sättet är att jobba som Au Pair.

matten funkade lite iaf.
men nu äter jag *prosit*
får väl bli lite mer matte, utan ngn som stör (;


BÄST ATT BÖRJA

time to start .
nu är min dagliga internet tid slut.
måste börja med matten , gabriela ringde. hon kommer över en sväng.
och då är det bäst att börja, annars blir det inget gjort.
Klicka f�r att st�nga bilden


JOBBIGT LÄGE

nu har jag precis bakat klart.
imorgon är det jag & hanna som står för onsdagsfika.
och det bjuds på fantomenkaka för min del.
smarrigt*
(kladdkaka med kokostäcke över, sjukt sött)

får visa kort sedan,



Måste även tillägga ett Stort Grattis till min kära vän, CalleBalle.
han är inte så liten längre, utan hela 18 år och myndig!
som han har längtat :)



själv sitter jag här och nyser, svettas, näsan rinner och fryser på en o samma gång.
sjukt jobbigt. men men.

Ska ta och plugga matte, jag ligger 2 veckor efter, provet är nästa vecka.
good luck Diana med denna förkylningen som tagit över mig.

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

haha, du är så gullig ;)

lycka till med allt ditt pluggande, själv får jag snart skrivkramp med alla långa uppsatser..

och du, matten är inga problem för dig din smarta unge ^^ kom och hjälp mig istället , hihi.



Glöm inte jobbet imorgon heller, höhö ! <3<3

2008-09-23 @ 19:02:50
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0