Underbart !

Godkväll!

jag klarade mig precis innan regnet föll.
det började endast dugga lite smått.
men nu öser det ner ..

sålde över 200% idag :)
så jag är nöjd och glad =)



skönt att komma hem, läsa 4e boken i Shopaholic serien.
äta mat, sitta lite vid datorn, musik, och sedan somna.

väldigt skönt. har även jobbat in lite bensinpengar :) hihi,

Förresten!!!
En Shopaholics bekännelser (första boken) kommer strax på bio.
hittade på en sida att det var biopremiär den 19 december !
Gissa om någon ska se på den då?
skulle se på premiären, fast synd att det är dagen då vi har julavslutning,
äsch det får bli den 20e !!


Isla Fisher spelar becky bloomwood.. shiet vad jag längtar tills filmen kommer :D:D:D

Nu ska jag borsta tänderna och ligga och läsa lite ..
fjärde boken .. mums ! hehe,

vet ni vad?
jag har hållt mitt lördags godis/läsk löfte än så länge.
jag tuggar tuggummi hela tiden, bara för att jag måste ha ngt i munnen.. godissug ? svar ja!



Godnatt på er
xoxoDiana

ps; imorn ska ja ta mina hemska 3 sprutor .. igen!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0