Fredrik;Calle;Otto;Victor

Godkväll!

min rubrik tillgänglar jag de 4 grabbarna vars helg jag delat med :)

det började på fredagen;
Köpte då min kära bil =D hihi!



sedan så i sista minuten bestämde jag & fredrik för att se på film
eller det var väl jag som bestämde. hahaa, han hade inget val ;)
tog pappas BMW, körde Lejla&Elina till donken, vidare till Fredrik.


smällde till ett kort innan jag kilade hemåt på natten .. ^^ det blev juh Min stora Käårlek som film!

Lördag;
Började dagen med att försöka plugga matte.
det gick inget vidare. klarade ett tal. sen tog de stopp.
måste (SKA!) ta tag i det imorn. det kan inte forsätta såhär med våra mattelektioner =S
katastrof*

kilade senare på kvällen till ågården.
syskonen Johansson vätnade. ett åk til staden.
blev inte så långvarigt sällskap.


i väntan på Otto så gick jag runt i öde staden .
hittade gamla focus bilen. saknar faktiskt mina körlektioner.
Jag & ellen kom fram till att det var som en trygghet, det var så kul att köra bilen :)


Jag sa ju att det var öde.. jag fönstershoppa, haha , gick till hemköp. köpte en banan och äpple, var där inne väääldigt länge för att fördriva tiden. haha!

sen ringde otto , he was framme :P haha!


vi tog lilla svarta bilen och hämtade upp Calleballe . min goda vän . haha,
min lillasyster sa häromdan

"alltså Diana, ehm, är Du och CalleBalle typ på G eller?

haha, jag vek av skratt nästan ..

"nemen du och han går alltid promnad osv osv"

haha, jag försökte förklara att man kan ha killkompisar . haha ! och det förstod hon,^^ haha!!


vi for vidare till Stenhammar, lite vilse var vi allt, men vi kom fram tillslut hem till Victors hus :)
där vi stannade några timmar. dem prata om lumpen o såg på massa konstiga klipp.


Kolla in vilken porrig blick otto fick till det :P haha!
han är allt go han med, lite flummig och velig . men vem har sagt att det är dåligt ?;)
haha, och han är faktiskt storebror ! till en pojk som är lika gammal som min lillasyster,
så vi kom på att dem kan ju bli ihop?! hahaha.
(vi har lite olika sätt att "uppfostra" våra syskon)


Grabbarna inne i vild diskussion . haha, medans jag låg i sängen o just det!
calle försökte "tåflörta" med mig, haha ja satt mest o skratta..
Om ni vet hur ja o calle håller på, så förstår ni att vi inte är på G ;) hahahaah! syrran*


Hahaha.
"calle, jag vet att det är du så därför är de inte kul. haha!"

då tog han tag i ottos hand o "rörde mina fötter". haha

"vadå? vad ska ja göra? hu?" /veliga Otto!


Jag låg undangömg mellan Victors stora kuddar ..
för dem var helknäppa filmerna/klippen vi såg ..


sen försökte Otto ta kort på mig .. det gick ju som såhär då, lite sisådär!


Vi begav oss ut senare . haha ..
calle fes och victor var tvungen att vädra .
jag distraherade förarn med att ta kort (Calle påpeka de!)
PS; JAG sitter i framsätet, de ni ;).

lite stadskörning, sen så blev alla hemkörda. likaså jag :)

Herregud vad mycket jag har att ta igen när jag får min bil,
alla kör ju hem mig :)(TACK otto!) haha, jag lär få skjutsa massa folk!

Tack för kvällen Grabbar, ni är för söta!


Nu ska jag jobba .
får se hur många timmar jag orkar jobba, 4 eller 6 ?
behöver ju pengarna nu när jag får bil.
lär köra mkt bil i början iaf!!

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elin

Åh, ni kunde tagit med mig:D jag satt hemma och hade dunder tråkig:P som sagt, FIKAN?! vart tar den vägen hela tiden:) haha vi hörs! PUSS

2008-09-07 @ 15:58:08
URL: http://elinsand.blogg.se/
Postat av: victoria

Wow äntligen någon mer som saknar sina körlektioner! Alla mina kompisar säger att jag är helweird XD

2008-09-07 @ 22:32:15
URL: http://torii.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0