Skagen i bilder :)

Godkväll!

jag sov, och sedan vaknade jag satte mig framför dator och mat.
skulle precis se på gossip girl, men då vart de ju fel.
så nu får ja vänta igen.

Men lite bilder, i stora drag då,.
från resan , Skagen Danmark, med Nv3b!



06.15 var de avfärd från Lidköping.
alla var vi trötta, somliga tröttare än andra. men vi underhöll oss :) haha
Carl har den roligaste sovställningen;D


Avfärd från Göteborg till Fredrikshamn. 9.30..
båtfärden varade i 3tim 15 min, det gungade som tusan .. vi roade oss med tax-free, banditer och annat skojj :)
jag tycker faktiskt om denna bilden . väldigt mkt :)



som sagt, vi roade oss.. hehe . Oskar vill visa hur stark han är . det var ganska bra gjort . hehe,
han är allt trevlig.. eller vi är nog ganska lika, såvi bråkar hela tiden, hela tiden!!!


Jag & patricia ombord .. vi är ändå ganska söta :) <3


Oskar, David & Jonte .. det blåste , det var gött :) sakna färja!!!


självklart sjävklart !! ett hopp kort. tyvärr är min kamera sämst på att ta sådanna kort . så
det blev även lite banditer som vi spelade på .. jag vann 15 kr ... men förlorade 45, hahaha !!
david vann faktiskt 40 kr en gång :):) osv osv .. det var lite kul!!!
var jääätte längesen man såg dessa banditer, mend em ser likadanna ut :D


vi kom fram till vårat lilla hus till slut, det var svenska kyrkans vandrarhem .. vi fick mat, pastasallad. det var välbehövligt vill jkag lova !!! vi satt helt tysta och åt .. !!


sedan åkte vi lite buss, och kom till en strand, det blåste som tusan . iaf, vi gick ut till slageracks topp eller typ skagens topp eller ngt. hahah :)


jag och gabriela ...  :) <3


jag och hanna :) det blåste ganska rejält vill jag lova ... !



hehe Hanna skulle göra ett hoppkort .. kolla in fredrik i bakgrunden =D=D
sedan vandrade vi lite här o var .. men iaf ,,


på kvällen så skulle vi ut och äta . jag och patricia klickade ett kort på oss själva .. :)


här står jag .. utanför,, go och glad :D hahaha ,, för vi var i Danmark, och det var faktiskt trevligt


det blev en pizza&pasta restaurang.. visserligen servera typ alla pizza och pasta .. men men,


jag åt en Hawaii, dem hade typ ingen koll på restaurangen. men maten satt bra i magen iaf :)


carl , fredrik, och gabriela .. :) det var dessa 8 personer och jag som var kvällens utesällskap :)
vi hade det trevligt :)


Sandra lyckas alltid blunda på kort .. :) men här har vi iaf sandra jag och ellen :)


efter maten , så stack vi till en bar .. här ska brudarna bus beställa drink :)


Jag Och David vid baren,, bartendern frågade alla efter leg .. utom David . haha !
och det är ändå David som inte är 18 ,, aj aj aj ;)


här har vi gänget . förutom Sandra då, som står bakom kameran !!!
vi hade trevligt faktiskt :)


gabriela och ellen .. :) kolla in vilken drink :D


jag och grabbarna Carl & David :)


vi ser ju ut att vara jätte glada, hahaha ! men vi hade ett par heta diskussioner :) och det var en trevlig kväll gänget ;)


andra dagen, vi väcktes tidigt .. osv osv ,, sen så åkte vi ut med buss till ngn öken . haha !
det var sanddynor ! , och det såg ut som öken .. fint va?:)


Jag och ellen, haha den flickan är för goo ;)


det blev ett vanligt kort på oss också, haha , :)



vi gick uppför :) hehe ,, det var faktiskt jobbigt , för det var massa sand i skorna och det blåste !!




hahahahaha, Patricia och ellen förvandlades. dem var snygga ;D


alla står och lyssnar på ay yen, carl och elsa som hade föredrag ^^,


sen hade vi tävling, vi hade tävlingar under resans gång.. detta var en ..
dem skulle springa jätte långt o grejjer, stafett. usch vad jobbigt det verkade vara. hahaha =/
jag blev andfådd av att gå upp ! hahaha!


vi var vid ett vindkraftverk, och det var vårt föredrag, min grupp iaf :)
visst är bilden ganska cool ? :D hehe


gabriela tog ett X antal närbilder på oss, hahaha !! Karl Mikael stod för dem roliga korten, ha ha ha !


och här har ni snygga mig :), jag bjuder på korten vettni =D


Jag vid ngt fält med grejjer, hehe .. ^_^


vi var även vid Aqvarium eller ngt liknande .. iaf man fick klappa rockor. haha, ja vågade knappt, så ja bara snudda lite lätt !!


en egobild slängde jag även med :) haha,, why not ? ;)


under vattnet =D det var sälar över mig :)



här sitter vi i solen och väntar på sälmatningen :) .. det var ju jääätte kuuul;) haha!
speciellt när man förstår vad de säger, dansk sörja :D



det blev lunch . vi åt pizza och pasta .. igen :) haha jag och patricia hitta kebabpizza ! fast det var inte kebab juh .. Lidköping/Sveriges pizza slår allt.. jag lovar!!


Jag & gabriela :)



haha, jag och patricia är för korta, vi syns inte innuti bunkern ..
vi hade en lek, där vi var vid ngn stoooor gräsare, det fanns typ över 50 bunkrar (små grottor) vi skulle leta runt bland bunkrarna efter 5 där de fanns siffror på , osv ..

sjukt jobbigt, då det var liksom berg med höggräs, som stacks när mangick genom gräset. ass jobbigt .


sedan hade vi tävling. sandtävling ..
kolla vilken söt isbjörn dem gjort .. =) denna vann även !!


denna sköldpadda var sjuuukt stor ! den var enorm .. haha =D


två sälar :) söta =D fast dem kom faktiskt sist, efter oss tom, även fast den var snyggare =D haha!


nu kommer vårat lags kreation, hahahaha .. här har ni mig liggandes haha,


och en annan grabb, min drömman kanske ? ;D haha!


och här kommer sjöjungrun :)


sen skulle folket bada .. jag stod över.. det var kallt som tusan ..
Hoppkort Hanna och Sandra ;D


brr.. frös även fast jag hade kläder på mig =D
det var sjuukt strömt och sjuukt stora vågor !


turturduvorna, bara för att detta kortet blev fint, och att jag är fotograf :) woho!
klassens par , forever ^_^


På kvällen blev det matlagning, tacos för vår del.
fast jag duschade och handlade och gjorde andra grejjer, jag hjälpte inte till så mkt.
jag skulle nog bara göra allt värre ! haha!


Tacos, jag och patricia :) haha, och en stor fet flaska smirnoff .
detta skulle vi ha i Sverige va?? och vet ni vad? det var JAG som köpte flaskan,
mohaha, helt lagligt, hon frågade inte ens efter leg, för jag är arton :D HAAH!


Jag och David .. haha . han totalt bluffade mig på kort trick . haha , jag fick nästan spel :)


sista dagen, efter städningen (jag och ellen städa dock inte ngt, haha grabbarna fixade det i vårat rum) så var vi på ett konstmuseum, sedan fikade vi ..

helt sjukt fik. ass billigt och ass stora grejjer .. min kanelbulle med choklad kostade 12 danska kr (typ 15 kr) och den var sjuuukt stor . orkade inte ens hälften .. patricias feta trädstam(damsugare) kostade typ 13 svenska kronor ..


haha, ! David orkade knappt hans mat .. billigt och bra iaf :) mysigt ,, !



På båten .. jag och patricia :) det var så skööönt .. för det blåste heller inte så mkt .. Like it ,, <3
vi har tom likadana jeans :D haha!
men det var jag som köpte dem först ;) haha tål att påpekas . nooot ^^,


haha, jag och favvo patricia .. härlig bild,. me like<3


här kommer en bild till :) hehe, också fint faktiskt :D hahaha,
står och beundrar mina egna bilder på mig och min kompis, hahahaha!


avslutar med denna bilden ,.. vi tog på självutlösaren . haha.!
det har vart en mkt mkt trevlig resa .. med vår kära klass . <3

Nu är jag förbaskat trött .
har suttit här och laddadt upp sjuukt mkt bilder i 2 timmar.
och jag orkar inte mer.
så nu väntar GossipGirl på mig. wohooo!! ^^

Hoppas ni är nöjda med bilderna,f ör jag har inte suttit här i onödan.
haha.. kommentera en rad vettja. alltid roligare!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

e sista bildern Smygarn^?

2008-09-04 @ 22:08:47
Postat av: Lisa

Ahh shit pompe va kul ni verkat haft det =) När och varför åkte ni dit? Vår klass får aldrig göra sånna roliga saker :P Klockren sovbild ;P hahaha.. Hoppas ni hade det bra iaf! Ha det toppen!

2008-09-04 @ 22:14:38
URL: http://lisurt.blogg.se/
Postat av: Sara

vilka vågor det var när alla skulle bada! :)

2008-09-04 @ 22:41:50
URL: http://tidenfaller.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0