Måndag 6/4-09

Det är säkert.

Ju mer jag tänker på datamusen, ju mer vill jag ha den.
så nu ahr jag bestämt mig.
den rosa ska jag ha, (det är en minimus, så ingen stor och klumpig!)
tyvärr är den ej i lager, och kommer inte förens om 4 veckor.
men då ska den bli min!
Nu är det min tur att vara pimpen (till elina) ;)

är hemma från josse.
vi arbetade ganska bra faktiskt
och om sisådär 10 min ska jag bege mig till mötet.
men innan de ska jag träffa Sofia H,
man kan ju inte gå själv dit ;) hihi*

Sen därefter beger jag mig till Elina.
vi ses!
I want my computer .. now!


Evelina ska jag träffa i veckan, hoppas jag. :)


Ska jag växa .. i storlek ?

Om 30 min är det meningen att jag ska vara hos Josefin.
kommer aldrig hinna, har inte ens ätit.
är ganska trött, men vädret/solen piggnar upp en :)

Jag har kollat på dessa datamusar för skojj skull,
men nu när jag får min dator så funderar jag på att skaffa en sådan?!
men är det lite "barnsligt"?
kanske dags för mig att växa upp ! haha?!
fast nae,isåfall blir det nog den rosa, då jag har vit dator och rosa fodral ^^

psst! Syster, det kan vara en försenadfödelsedagspresent från dig!

nu ska ja äta.
sen bär det av .
i eftermiddag ska jag dessutom på donkenmöte.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Pauline

Okej :D

Läste att du vart i sthlm! Vad skoj!!!

jo, det är bara fint med mig :D Är hos pappa nu ett tag så det är lugna puckar här i det vackra vädret :D

Nej, men vad synd, fast det är klart att dui hellre jobbar där :D Du bidrar garanterat med lika mpnga skratt där ;D Jo, för mig blir det ju sommarland, fast hade gärna testat på något annat men eftersom det inte finns några jobb blir det lite svårt :(

2009-04-06 @ 10:51:25
URL: http://pullin.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jaa, det var ruskigt kul!! :D

Hoppas det finns någon diana nr 2 det då som kan lätta upp stämningen lite då ;D

hehe, gjorde jag säkert men han bor på Tjörn :D

Massa kramar! <3

2009-04-06 @ 13:51:53
URL: http://pullin.blogg.se/
Postat av: evelina

såklart du ska träffa mig, jag kan alla dagar förutom imorn för då ska jag leka med mina kusiner som har påsklov. och jag åker till paris i Juli. kommer du ner och joinar mig efter sommaren?

2009-04-06 @ 19:19:15
Postat av: Sofia

Ja verkligen :P det är jätte fint där. Snyggt och så. Jag tror att jag äter på jobbet när jag har slutat direkt. Vi åker vi 15 va? Slutar 14.30 så jag har lite tid på mig ;P



Söt datamus förresten, vart är den ifrån? :)

2009-04-06 @ 19:47:27
URL: http://sliljeberg.blogg.se/
Postat av: ELINA

haha, ingen kan ta över min titel som pimp, men du kan få låna den lite ;)

Hör av dig sen, så jag vet när jag ska vara klar. Men vi får ta det lugnt, för min hals värker fortfarande (A) hehe

2009-04-07 @ 11:19:31
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0