Påskdagen 12/4-09

Ett tecken på att Diana är trött.

Är när hon tackar nej för fortsatt jobb.
eller när hon sover flera gånger/dag.
eller ah, sova brukar jag göra efter skolan men.
tackade faktiskt nej till jobb,
var så sjuukt trött, trodde jags kulle tuppa av.
vilket jag gjorde n'r jag kom hem.
och trots att jag sov när jag kom hem från patricia.
och den timmen efter jobbet.
så är jag trött.

jaja.

ska nog ändå snart lägga mig.
då jag jobbar 11-20 imorn.

Jag hoppas och önskar att min önskan går i uppfyllelse.


Öl smakar kladdkaka i Lappland.



denna låten förgyllde gårkvällen för mig & patricia ( ;
haha!
jag har nog aldrig varit så TRÖTT som jag var igår,
jag var nästan vaken i 24h, och det var tusan mig jobbigt.
haha.
när jag kom hem idag 11, så la jag mig direkt.
elina ringer strax efter 13 och frågar vad det är med mig.
haha, klockan är tusan 13!
jag är så sjukt trött!

och nu ska jag jobba också,
Malin ringde. det blir ett pass 15.30-20
egentligen till klockan 00.30,

jag måste verkligen plugga.
shit, när ska jag göra det?
för imorgon jobbar jag 11-20
vi får se , vi får se !

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

Ja sa ju detta!!!:)

2009-04-12 @ 15:56:14

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0