Skärtorsdag 9/4-09

Ibland är mina arbetskompisar bra.

eller, ganska ofta är dem bra.
det är dem som gör saken mycket bättre,
även fast andra saker väger in.
attsingen.
jaja . skit samma.
hade helt enkelt en bra jobb dag idag,.
många kära vänner som jobbade :)

Jag&patricia pratade i 1½h
jag behövde prata av mig.
idag har varit en känsloladdad dag.
ett X antal skratt blev det även.
haha .
sjuka ämnen.
jaja.

sebastian&rasmus kom även till jobbet.
satt och pratade med dem.
sebastian från norge :)

och, ja! jag måste plugga.
matte&svenska iaf.
imorn kanske ?
långfredag, måste vara den värsta dagen.
trååkig.
och vad ska jag göra?! hm, vi får se!

Jag kommer vara på topp humör!


Påsklilja mot blå himmel

För jag kollade i NLT, där står det att imorgon & på fredag ska det vara sol och 15-20 grader.
Kan det bli bättre ?
dessutom lyser solen idag, så då är jag glad :)
fast Smhi säger att det ska bli moln imorn, men idag litar jag på Nlt (A)

Idag har jag sovit 12 h,
för den som är intresserad,
haha.
jag kom på mig själv, shit vilken tråkig blogg jag har.
seriöst.
jag skriver om vad jag gjort, ingen jävel bryr väl sig.
haha!
jag får grunna på detta, ja menar, ja behöver ju inte Bara skriva om vad jag gör.
eftersom det är jobb,jobb,skola,.vänner osv.
haha, jag ska tänka på detta under mitt jobbpass idag ;)
som varar 12-21 . man kan nästan inte få något sämre !
kanske mer inspiration nu när våren&solen kommer.
och studenten :)


hörs!
och för tusan, sitt inte här o läs min blogg!
ut i solen med er :)

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0