Tisdag 27/4-09

Nu  är min dag snart avklarad.
fikade med emilia -alltid trevligt!
därefter ärenden med patricia
och sedan städade vi.
ojoj vad de tar tid & kraft.
men nu är det nästan klart
vi slog även in ett paket, 50 lager !
det blev stort ..
så nu får banne mig klassen hjälpa till och se till att de blir en lyckad kväll.
för jag har förväntningar !

dessutom har jag fått office
jag är underbart glad,
dock på engelska. hm kanske kan göra ngt åt??

godnatt
imorn väntar 20 grader sol :)

Jag dissar lektioner som är inlagda på x dagar.
fy farao .
svenska c seminarie.
skit skit skit.
jaja, nu sitter vi här, har lite rast.
carl & sandra diskuterar.
jag är trött, usch .



Mottagna kommentarer:
Postat av: Johanna

är det klassfest ni håller på och planerar? herregud har ni hyrt lokal elelr? :P jaa ska till stadt! vad roligt! då ses vi där ja! så ska vi ta tag i våra uppgifter vi iiiinte skrev upp!!

2009-04-28 @ 22:54:20
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0