Torsdag 2/4-09

Ibland är jag en klant.

Skulle lägga mig.
letade febrilt efter mobilen, hittar den inte.
tror jag har den ute i bilen.
tar på mig jacka, springer ut i nattlinne.
öppnar garageporten halvt - får huka mig under.
hämtar mobilen, stänger dörrn och låser.
springer ut, PANG!
jo jag hade glömt att jag inte öppnade garageporten helt.
det gjorde ont!

haha. nu är jag iaf trött.



Jag jobbar bäst, under press.

Jag tror ögonen faller isär,
det blev inte så mycket Historia.
så jag skjuter upp det ännu en dag.
men imorgon är deadlinen fär mig innan jobbet.
så då måste jag bli klar,
och jag lovar, den kommer bli klar.
jag jobbar bäst, under press.

så nu är det sängen som väntar.
det kommer vara så skönt när inlämningen är skickad.
för då! börjar mitt påsklov :)



Historia.

Det är strålande väder.
Jag älskar det faktiskt !
om det inte vore för skolan.
Jag&patricia var hos Fatma.
så söt unge också, Axina!

har massa bilder, men som jag sagt.
inga bilder just nu,
men imorn. för innan jag jobbar 18-00
så ska jag ha inlämnat ett historia arbete.
konfliktanalys - vietnamkriget.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sebastian

och snart kommer jag hem!

2009-04-03 @ 01:32:27
URL: http://monstudio.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0