Fredag 7/8-09

Vem kan stoppa tiden, när den bara rullar fram?



tekniskt sett är den fredag, men ja det är torsdag för mig, 00.10
dagen har spenderats ute på sjön :)
glass, spel, solning, läsning, scooter osv osv.
jag&patricia skulle åka med Roger (patricias pappa) på Scooter.
vi hamna i vattnet TVÅ gånger, även Roger föll båda gångerna!
han kör som en galning, men det var kuul :D var lite skakis efteråt.!
så det har varit ett bra dag, hade gärna stannat & varit där imorgon med.
men jag tog ett jobbpass, 12-21 .. pengar är ju pengar!

ÄVEN fast jag efter gårdagens jobbpass inte vill tillbaka.
kort saga lång, för trött, för sent, för mycket intryck, för mycket händelser, för jobbiga tonåringar, = JOBBIGT FARLIGT!
Det slutade inte så jätte jätte bra, slutade egetnligen 00.00, men jag kom hem 01.35 =/


Min fotobok hade kommit idag =)
och den är väääldigt fin !
alla (gamla) minnen från Studenten !! <3
ska visa er någon vacker dag ;P

&
Min lillasyster fyllde 15 år igår (6/8) så jag hade köpt Guitar Hero World Tour till henne,
sjuukt många bra låtar =D
så jag ska spela lite strax =)


Min mamma hade varit väääldigt snäll (hon brukar iofs vara det!) mot mig idag.
Hon hade inhandlat sig en parfym till mig, den till vänster.
Escadas sommardoft 2009 !
och escadas parfymer luktar ju sååå gott!
Har haft denn till höger, typ sommardoft 2006 eller något.
även fast de flesta luktar likadant så är de ju så gott :)
tack Mamma<3 den ska med till Schweiz ;)


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0