Måndag 31/8-09

vecka 3.



då var man inne i vecka 3.
vet inte om det går snabbt eller långsamt ?
ang bilden; kommer ihåg när ja tog kortet, efter en jobbdag (obviously!) I miss to work at donken, actually!

nu börjar det riktiga iaf.
Harald, den minsta går på förskola 3 dagar i veckan,
så får lite egen tid..
lättare att greja o städa då,
jag har hunnit handla, damsugit och tvättat lite.
så ska alldeles strax moppa golvet också.
för 14.00 ska minstingen hämtas!!
Lyssnar förtillfället på låtar hetast just nu i Lisch =P
Patricia skickade över 16 låtar via skype igår ! tack vännen!






Gud jag både Älskar o hatar att kolla igenom gamla bilder.
blir så jäkla glad, men samtidigt ledsen.
Saknar er som in i bomben, och vill ibland bara ta första bästa flyg tillbaka!
men detta ska jag klara,
detta ska lösa sig.
I miss you and love you, ni vet de va? <3

Nu ropar moppen.
skit också.
<3

Mottagna kommentarer:
Postat av: ELINA

och vi saknar dig :D iallafall jag saknar dig min söta lilla kines ;) <3

2009-08-31 @ 17:19:21
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart vi gör! å ja hoppas att du vet att vi älskar dig lika mkt underbara lilla flicka!!

detta kan jag inte säga nog av,, saaaaaknar dig!!

nu ska ja till spåret å tjöta me frida å josse!

tänker på dig där borta!!

2009-08-31 @ 18:50:48
Postat av: Erika

tyska kursen var inte som jag trott, vi var 5 ink mig och läraren prata bara tyska, fick inte prata eng och jag förstod som inget och det var bara äldre männiksor från andra länder, så de va ju synd...har du börjat?

2009-08-31 @ 21:33:24
URL: http://erikapiika.blogg.se/
Postat av: Jonasha

Shit! Jag gillar din donken tröja, can I have? >__>

2009-09-01 @ 02:46:04
URL: http://jonasha.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0