Onsdag 26/8-09

The boys are back.




Greta är sjuk... igen,
Nu har hon kräkts, så då får man se på film.
hehe, dem passar på de små barnen ;P
fast Harald har somnat i soffan,
Nu ser på de High School Musical 3.
åååh, kommer du ihåg patricia? ;) vi såg den på bio nämligen.
det var vi och alla andra 7 åringar =P

"jag trodde inte man tyckte om High School Musical när man var så gammal som du"
"I think Troy  is cute when he has that clothes" -( i scenen ovan!)
och right, den bruden har såå rätt ;)

nu ska jag fortsätta greja,
ska ta ett tyskatest på 36 frågor.
hm, undrar hur många rätt ja får?
jag som läst ZERO tyska =P

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

hej stumpan!! saknar dej massor med! alla frågar alltid hur det går nu när du e borta, och jag bara jo det går väl, men fan det e ju asjobbigt!!! men jag vill ju inte verka som värsta bölaren ;)



jo vars det e bara bra med mig annars, körde gocart idag och det e ju alltid askul :D annars händer det inte så mycket, fast jag kom ju in på en komvux kurs så jag ska läsa upp matte B nu ska det ska bli lite kul att göra någonting med andra människor lite social kontakt!!



hur är det med dej annars då? såg att du träffat en aupair, va hon snäll? känns hon som någon du kan bli nära kompis med? massa med kramar!



PS ska försöka bli lite bättre på uppdatering



2009-08-26 @ 22:30:02

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0