Onsdag 5/8-09

Tidspress.

herregud.
är precis hemkommen, 00.36
fick börja jobba 15-23.30 istället.
min & fatmas lunch blev tidspressad, förlåt.
imorgon ska jag jobba 9-15, sedan 20-00
mellan de ska jag noppra brynen & träffa emilia! =)

kom nyss på att jag måste upp 8.20 på tisdag för att ta sprutor!
(jag ska ju ut på måndax på måndag ,,, aja!)

Jag satt nyss och försökte trycka in en sak att göra innan jag åker.
när faaan ska jag hinna göra allt?
jobbar 6 dagar denna vecka, imorgon (torsdja ledig, d fyller lillsyrran år och jag ska nog ut på sjön?
sen är vi framme på sista veckan, X antal fikor ska hinnas med, utgång, fläskfilebuffe, trollhättan o all packning o ALLT !!!

herreguud :S
jag kommer vara slutkörd.
måste utnyttja varenda liten stund !!
har massa tack kort o skicka ut också, fy farao vad jobbigt =P

Switzerland-Mountain-Lake.jpg

 

aja, jag vet att jag kommer att hinna allt.

eller ah, jag blir tvungen att hinna allt helt enkelt!

ha de gött, nu ska ja sova.

för om 8,5h är ja på jobbet igen!

 


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0