Söndag 16/8-09

Jag känner mig ensam.


(bild tagen nu, är snuvig, nyser, näsan är röd, kallsvettas, = allergisk reaktion? eller bara resfeber? hehe)

Inte så jäkla konstigt kanske?
tekniskt sett är det ju söndag, men som ni förstår.
klockan är 00.15, söndag.
har varit hos släkt idag, i trollhättan.
fick även shoppat lite innan avresan.
är sjuukt trött.
ska lägga mig,
imorn har jag många sista minuten saker o göra.
har en lååång lista kvar.
fast vet ni vad??
allt i min to do lista i bloggen är gjort ,, den finns lite längre ner!!

Hur ska jag klara mig i det främmande landet utan min familj, framför allt mamma(!!!), mina vänner, min säng, ?? Lidköping?!?! haha! .. 
det är en fråga som återstår att se =)

Mottagna kommentarer:
Postat av: beijan (sofia beijer alltså)

Det här kommer du att fixa galant! Nämn något som du inte klarat av så kanske jag skulle kunna ta tillbaka förgående mening...! LYCKA TILL OCH LEV LIVET!!

2009-08-16 @ 11:07:54
Postat av: Linn

åhhh va tomt de kmr att bli:(

saknar dig redan!

2009-08-16 @ 14:48:40
Postat av: Josse

Titta! Nu har t.o.m jag hittat hit med en kommentar. Det måste ju bli förbättring nu när jag inte kan träffa dig. Det kommer bli tomt:(

2009-08-16 @ 23:02:31

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0