Tisdag 11/8-09

idag har jag gjort saker.

jag har precis varit ute med mamma
hittade ingen resväska som jag tyckte om.
så fick helt enkelt ta en jätte stor som jag har hemma.
sen har jag köpt en kartong på posten som jag ska skicka grejer i!.

har också lunchat med Johanna, ännu ett avsked.
hon tror förresten inte att jag kommer kunna läsa ut harry potter tills söndag.
det ska ja banne mig visa att ja kan, det är ju bara 400 sidor kvar (A)


NU sitter jag med godispåsen :)
ska försöka börja packa in i väskan.
men kan ju inte ta packningen på allvar.
ja menar, ja ska vara borta i 11 månader !!
kom på en idé nu, jag ska ju ha på mig min tjocka vinterjacka när ja reser!!
så väger de mindre (I)! smart

Welcome to the club.

mitt gamla låånga hår .. buhu, jaja!

gårdagen blev inte riktigt som tänkt ..
slutade min sista jobbdag 16.00, men stannade kvar och åt & prata lite.
sista måltiden, haha!

Sedan blev det ändrade planer.
var så sjuukt trött efter jobbet, 
ja menar efter att jobbat 8 långpass på 9 dagar så tror jag det var droppen.
att sedan behöva tänka att man idag skulle upp o ta sprutor o inte kunna ta bilen 8.20 var inget som lockade.
så det blev inget partande ..
fast Stadt har väl inte lockat så många gånger,
inte under dessa omständigheter heller. jaja

är så trött,
men har 100 saker att göra idag.
posten, banken, lunch m johanna, köpa resväska, fixa min högtalare(?) den stänger av sig ibland och ibland fungerar den fläckfri - jag hatar det!, sen ska jag fixa med avställning av min bil, ska nog fasen unna mig lite sol också, iaf någon dag i veckan !! 
och igår försökte jag läsa harry potter, men var så sjuukt trött, har fasen över 400 sidor kvar ..

tog kortet precis, där har ni min fotobok :) på 64 sidor har jag hundratals bilder och texter om min student, me like!!

nej nu ska ja sova, sen ska ja ut på stan!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0