Torsdag 20/8-09

Nattblogg.

egentligen så är mina ögon halvt stängda.
sjukt trött.
har precis sett på the holiday med Jarl & Sophie!
i slutet var ja sååå nära på att somna.
samtidigt som jag måste börja ta mina allergi tabletter(!!!) för ögonen svullnar ibland,
och då blir det extra jobbigt !

nej, jag lever.
vi hörs. 
jag somnar nu.
natti natti

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

hhej, hoppas allt e okej me dig..ja å patricia sitter nu kollar lite resor till dig i slutet av november, från tor-sön. kan inte du kolla me din familj om vi får komma å hälsa på? vi har nämligen hittat billiga flygstolar för 2000 å måste nästan boka nu i förväg så att priserna inte höjs:)

hade toppen, vi saknar dig!!

2009-08-22 @ 22:37:15

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0