Fredag 18/12-09

Sista middagen med familjen - i År.

23:33
Har precis kommit hem från familjen.
vi har julpysslat, ätit en god middag och öppnat lite paket!
Lilla godingen Harald började storlipa och grät sig till söms med att säga "Jag vill inte att du ska åka hem, jag vill träffa dig, osv osv osv...." Men jag sa om och om igen att jag kommer tillbaka!
Goa Sixten sa tack ett X antal ggr för julklapparna, och sa även han att han inte ville att jag skulle åka.
Greta var extra kramgo och mysig på kvällen!

Min Julklapp och rim till Jarl & Sophie!
"Denna lilla smala sak
kan omvandlas till något i helt er smak
Välj något spännande eller ballt.
För i utbudet finns nästan allt.

Detta paket är till er två
och ni kan gå en kväll eller så
och självklart passar jag de små.

God Jul på er!
Tack för all stöd och kärlek
Och Tack för att ni är Världens Bästa Au Pair föräldrar!
"

Någon som kan gissa vad de fick?
Sen fick de också en Merci chokladask!

antar att ni är nyfikna på vad jag fick? :)
Jag fick en mössa& matchande mobilfodral i 100% cashmere .. det skulle du gilla Ellen ;)
(eftersom jag nu lånar Jarls stora mössa, hehe!)
Sedan fick jag en flaska Riktig CHAMPAGNE - till nyår!
och svenska riksdaler till mellandagsrean ;)
Nu kan jag köpa ännu fler kappor =D


godingen .. det sista han sa innan han somnade var .. 'åk inte hem'

Nu har jag stängt resväskan.
med övervikt. (hoppas på en snäll incheckningsagent .. alltså Inte ELINA ;))
och ett för stort handbagage + en påse vid sidan om.
Detta ska nog lösa sig ^^,

Flyget går inte förens 17.30 imorgon.
Och mellanlandning i Amsterdam.
Landar i Göteborg 22.05, där mamma & Pappa står och väntar på mig :)
Vi hörs och Ses !!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

jag läääängtar så jag döööööörrr! du vet vart du kan hitta mig, fiskarna gillar mig vettu;)

<3<3<3

2009-12-19 @ 00:16:46
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/
Postat av: elina j

ååh diana, jag blir lycklig för jag läser att du är lycklig <3<3 ! Och du ska veta vilka fighter jag har i juletider med mina passagerare + övervikt, hehe.. but i love my job ;) och självlkart hade jag sent iväg din väska hur mycket den än vägt, så kom till gardermoen nästa gång ;) PUSSS vi ses om någon vecka <3

2009-12-19 @ 20:12:31
URL: http://justfollowus.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0