Lördag 5/12-09

Inte utan min Bratwurst.

Ohoj vad mogen jag blir.
Bestämde mig för att ha en egen lugn hemmakväll med mig själv..
På menyn står Kalbsbratwurst och snabbmakaroner.
och lite julmust ska väl passa så jag får lite julkänsla.
Ska nog faktiskt ta och se på "Up" .
den nya barnfilmen. som Jarl så snällt brännt.

var som sagt inne i staden.
Jag köpte ett halsband.
och julklapp till Jarl&Sophie.



imorgon tänkte jag åka in till Sihlcity, Zürich.
det enda stället och HB som har öppet på söndag.
mysigt att strosa och kolla runt bara.
kanske blir det ett fynd eller två?

Jag har dessutom tagit mig till fånga och damsugit lägenheten.
det enda som tog tid och var jobbigt var att ta ut damsugarn ;D

ha en mysig lördagskväll folket.
för det ska jag ha!
jag har ju dessutom vaniljglass och maränger (A)

Langstrasse.

Mina ögon skulle beskåda horor igårkväll.
två transexuella (eller heter det transvestit?), asiatisk, mörk och vita horor sågs.
Det var lite läskigt.
men inte alls som jag hade trott.

Hade en goo kväll med goa människor.
först var det förferre hos Victoria.
vidare till langstrasses barer, longstreet (?)


Jag körde på red lips, as usual, och min stoora nyinköpta blomma i håret.
Love it, den är så stor men diskret till mitt svarta hår =D

När jag kom hem strax innan 4 så lagade jag nudlar.
Det är inte varje dag man äter snabbnudlar ur en tekopp klockan 4 på natten.

Nu ska jag ut till staden och träffa erika.
hoppas något blir inhandlat =D

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0