Onsdag 30/12-09

Mcdonalds. Donken. Mitt fd 2:a hem.

Är hemma från en kväll med brudar.
Det var dipp buffé och film som stod på schemat.
mysigt; mer myskvällar åt folket och i Schweiz önskas!
jaja.

Satt och läste min blogg lite.
Om förra året, och året som gått.
TUSAN vad mkt jag jobbade (!)
.. Tusan vad skojj jag hade!!
Jag, om någon, Älskade ju verkligen mitt jobb!!
och jag trivdes .. och det var mega skojj att åka dit. faktiskt!
saknar det .. faktiskt!
men hur som helst blir det inte som förr.
för att jobba 'heltid' där är väl inte skojj.
men det var ju kul när man gick i skolan, och jobba helger där de va massa folk som jobba!
åh, I miss It!
Jag saknar 3:an på gymnasiet .. allt var ju fasen perfekt då!!!




booooring.

Idag har jag så sjuuukt tråkigt.
jag har ingen bok att läsa - tack stadsbiblioteket
och jag orkar inte ta mig utanför dörren - tacka vädergudarna för att det är 10 minus
och cykeln orkar jag inte med - tack för att låset och hela cykeln är fryst.
(jag vill ha vår & sommar, jag vill ha min kräfta till bil!)
och det är för jobbigt att se på film.
ja menar, klockan är bara 15? då kan man inte se på film! =P

Jag lämnar Lisch för 6 månader om 5 dagar.
Jag Borde ta vara på tiden.
Jag borde träffa massa människor, och borde göra massa saker.
Men det är inte mitt fel att allt går mot mig.

Aja, igår spenderade jag ytterligare en massa pengar.
(jag har spenderat waay to much pengar på less then 2 weeks!)
vaknade imorses och sprang och kollade julkortet jag fick av familjen i Schweiz
Hoppades på att jag inte spenderat jul pengarna jag fick av dem.
Men självklart var kortet t.o.m.t ... typiskt.
vart tog alla pengar vägen?
Fick till och med föra över pengar från sparkontot .. illa!

wok, band hero och film bjöd igårkvällen på.
med Linn & Patricia . mys!
Ikväll bjuds det på film med de andra brudarna ..
så hela dagen kommer inte bli bortslösad.

ohj vad tråkigt inlägg.
aja,
nu ska jag nog sova lite.
klockan är ju 15. haha!





(bilder från julafton 2009)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sebastian

MEH! var är bilden på vår mobilkonst? ME WANT.


Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0