Söndag 27/12-09

Jag har ett liv!

Ibland har jag kommit på mig själv att blogga varje dag.
Tusan, har jag något liv?
fast det har jag ju faktiskt =P
Har spenderat  dagen med en sväng på stan med Frida.
Inhandlade mig 4 varor ;P

Om 1 vecka om 1 dag åker jag tillbaka till Switzerlandet.
och jag gör det med blandade känslor!
Mer positivt än negativt är det iaf =D


Juldagen - det var skojj .. faktiskt :)

Ikväll blir det nog en tur till Patricia.
Jag är så trött över att jag känner mig så handikappad utan kräftan.
Liksom jag kan inte ta en tur till stan på 1h,
bara för att inhandla något litet eller bara för att ses en sväng på kvällen.
Men hoppas pappa inte behöver bilen ikväll & att jag får låna den.

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0