Söndag 6/12-09

Det är ju mysigt med jul.



Lyssnar på denna låten, och NU kommer julkänslorna.
Har inte haft en enda julkänsla.
har inte förstått att det är julafton snart.
Men nu har jag Eufori av julkänslor svärmande.
åhåå, för på julafton är jag hemma !
Hemma med min familj i mitt hus i mitt Lisch.

Även fast jag bara älskar tillvaron just nu så är det ändå julafton.
och den firas hemma!

Jag råka ju självklart somna totally.
så stackars Anski fick ringa och väcka mig.
haha, så där stod hon på station och vänta på mig!

Vi såg på stick it!
mysigt söndagshäng ^^,
me loooove <3
och jag älskar min lägenhet!
har jag sagt det?? ;)

Julskyltning - me like!

Igårkväll så 'dissade' jag alltså biokväll då jag kände att jag behövde ta de lite lugnt med mig själv.
så det blev bratwurst, makkisar, julmust & godis.
framför barnfilmen Up!

och idag for jag in till staden.
för att träffa Stina,Victoria & Sofie
och vilken överaskning jag möttes av!
ALLA affärer var öppna!!
de börjar tydligen med julskyltning 1 vecka senare. men vad gör det? hehe!
super glad!

Jag inhandlade mig två saker till mig själv; 1 par leggings med dragkedja undertill, och ett kamerafodral!!
Min rosa kamera är knappt rosa nu, då den är så repig eftersom den alltid hänger med i väskan bland alla mina föremål! använder aldrig kamerafodral då jag tkr det är opraktiskt, men detta var ju mega snyggt, litet och bra!


Vi fick/tog äpplen .. coola va? vet dock inte varför dem var the Beatles stämplade ? =P


sa ju att det alltid händer saker här;
i denna julgranen så var det barn som stod och sjöng!!


Vi möttes dessutom idag av en parad med motorcyklar, alla klädda till tomtar eller änglar !! tog dock inget kort!


bild från i fredags; Jag & Stina .. åh jag tkr om dig Stina, så sjukt tråkigt att du ska hem nu till Jul !!

Nu så ska jag ta en powernap,
för om 30 min ska jag möta upp Anski
vi ska se på film och äta gott tillsammans :)

Imorn är det back to work;
men endast 2 veckor kvar! Gaaalet!

Mottagna kommentarer:
Postat av: linn

diana diana!!!

du kommer ÄLSKA alperna så gryyymt mkt...även om du inte kommer åka ngra skidor kommer du trivas bland naturens underverk;) atmosfären e helt enorm:)

önskar att du kunde göra mig sällskap här :(

saknar dig!

2009-12-06 @ 17:48:22
URL: http://linnskarpvold.blogg.se/
Postat av: Stina

Tycker om dig också Diana :) Haha, men jag ser fett läskig ut på bilden :( :P

2009-12-07 @ 14:10:09
URL: http://stajna.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0