Tisdag 1 December 09

Godis - himmelriket.

2 julkonserter har nu mina öron skådat.
Greta och Sixtens.
Och nu är jag hemma i min lya.
Stoora godispåsen är framme.
lösgodis, hur kan det vara så gott?

ska se på diverse serier/filmer.
ska jag börja på årets julkalender också?
kanske!


Uggs i torktumlare?



Förra årets vinterskor, UGGsen fungerar tyvärr inte här.
Jag är i panik behov av ett par vatten/slask tåliga Skor (!!!)
ett par stövlar?
UGGsen klarade sig i 2 min, sen var hela min socka genomvåt.
tusan. what to do?
Måste klara mig dessa 2.5 veckorna som är kvar.
Jag har inga andra vinterskor ju, förra året fungerade det bra med UGGsen pga ja körde bil hela dagarna.
VAD SKA JAG HA PÅ MIG I FRANKRIKE? PÅ SKIDRESA!! shit!

Aja, ett problem jag får tackla om ngr dagar.
får leta efter skor i helgen!
Nu är UGGsen iallafall i torktumlaren,
undrar om det går? haha!
ovanstående uggs lär ju inte kunnas användas förutom inomhus då!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0