Tisdag 15/12-09

Jag har en biljett tillbaks - underbart!

Satt och försökte hitta på rim till Jarl&Sophies julklapp.
och avslutades så fint med "Tack för allt stöd och för att ni är Världens Bästa Au Pair föräldrar"
och då fick jag nästan en klump i halsen.
Kändes som om jag skulle lämna och detta var 'hejdå present', gud vad hemskt!
Satt och tänkte på Våren samtidigt, och den kommer ju bli helt underbar!
Jag kommer absolut inte vilja åka tillbaka till Sverige.
Jag vill inte tillbaka till Lidköping, inte föralltid ..
Fast jag ska njuta av mina 2 veckor hemma ändå :)


Jag&Harald var på köpcentret häromdagen.
Det är inte jag som är en paparazzi, det är han som är linslus - promise!
han skulle ju ta kort på VARENDA djur som fanns .. VARENDA EN !!
(ja menar, han skulle ha kort på varenda plast julgran .. alla såg likadana ut och det fanns minst 10 st!)
tror att jag har nästan 100 kort . hahahaha!
'var god rör ej djuren' - Harald han tar ballongen och petar istället. haha!


Visst ser det underbart gott ?!
Vi hade som sagt julbord i lördags, såå mysigt och gott!


Alla 6 knökade ner sig på madrassen .. vi var mätta och belåtna över allt gott vi tryckt i oss .. såg förresten på The Holiday ! :)

På torsdag kommer brudarna till mig i min lilla lya.
Vi ska ha ett sista farväls mys ..
Och på fredag blir det middag med familjen.
<3

För en gång skull ska jag försöka att lägga mig nu.
Om jag lägger mig nu är klockan 23.
Jag satsar på 23.15 ;)
ciao!

Update!
23:36
pratade med patricia på skype.
så de blev lite sent, men ja ska lägga mig nu! Bums!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0