Torsdag 10/12-09

Jobbigt läge.

Satt och kollade lite på internet.
och såg att den jackan som jag kollat lite halvt på har dem rea på !!
vad jobbigt det blev, nu kostar den hälften av det den gjorde här i Schweiz.
(Självklart var orginalpriset mkt mer än i Sverige!)
Men jag har ju precis lagt över 1000 kr på en höstkappa.
Känns väl lite onödigt att köpa en till, då hösten är förbi ...
Men ska iallafall in till staden imorn, måste prova den på!
Hoppas att den INTE passar, annars blir det jobbigt =P


Den är ju gorgeus ^^,
Eller jag tycker egentligen om den för att det är pälskrage !
Man kan ju köpa bara en pälskrage .. fast det funkar ju inte med min jacka då den har en viss sorts luva.
aja, hoppas som sagt på att den inte passar imorn ;)

Nu ska jag ta tag i städningen.
och tvätten är visst klar! ^^

Mottagna kommentarer:
Postat av: Josse

Hej du! det var hemskt vad mycket bilder du har fått upp nu på barnen och jag håller absolut med Greta ;) Du verkar ju stor trivas iaf :) Jag kom på att jag måste ha glömmt min beigea scarf hos dig, kan du ta med den tillbaka till Sverige, för jag kanske behöver den i Usa...Jag ska träffa en aupair-familj på lördag och om jag får jobbet åker jag till Usa typ 11 Januari.. nu är det inte långt tills vi ses igen, men ha det bra tils dess!! Massa Kramar

2009-12-10 @ 11:18:30
Postat av: sooofia

haha det var tider det, det lär jag aldrig glömma! det värsta var att min solosång var strålande stjärna, fattar inte att jag gjorde det med min urusla sångröst, menmen........



jag åker härifrån nästa fredag och landar i sverige på lördagen, ska bli såååå skönt att få komma hem en sväng!! Jag åker inte tillbaka förrän den 7 januari så jag är hemma ett bra tag:) hur länge är du hemma? Gabriela komme rju hem i mellandagarna, det vore superduperskoj om vi kunde träffas alla tre!!



vart har du hittat den där bedårande kappan? en sån vill jag också ha! Lycka till med luciauppträdandet ;)



Puss&Kram Sofia

2009-12-10 @ 21:04:16

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0