Knappt så bena bär,- Måndag 2/2

tjoho !
jag lever ! nästintill iaf.
det har varit en helg som inneburit 3 olika slags halstabletter, vatten(!) jobb, tv & soff/golvliggandes.


Igår vaknade jag vid 12.
gick ner och la mig i soffan med tv.
förutom toaletten och för att hämta mat så låg jag i soffan tills klockan slog 23.
Julia serverade mig mat och diskade åt mig.
(mamma&pappa var i trollhättan)
inte ett enda ord sa jag utan bara nickande eller skakande på huvudet!


Idag var jag tvungen att stanna hemma.
skit också!
jag hatar att vara hemma, då halkar man efter i arbetet och missar saker och ting.
har bara legat i sängen, pappa har serverat mig med mat & vatten.
Jag har fått dricka honungsvatten hela helgen, idag skulle pappa experimentera lite.
han hällde i en massa citronvätska (citron i burk) och blandade med honungen. ( bra med c-vitaminer sa han ^^)
Sen fråga han;
" Är det tillräckligt sött?" (han syftade på honungen)
"Det är ganska surt"
"ah bra!"
haha, min pappa är goo ibland !


(Julia&Gabby tyckte jag såg ut som Drottning Silvia på Nobelmiddag i denna, -not good!, men jag tyckte om modellen iaf! färgen är dock för kall för mig dessutom!)

ne nu orkar jag inte mer,
klarar knappt att ha ögonen öppna mer än 20 min.
och absolut inte sitta vid datorn.
tråkigt nog måste jag nog stanna hemma imorn med.
skit också, då har jag missat veckans alla fysikpass :S
skulle egentligen ha Nationella muntlig redovisning imorgon.
men jag tror inte jag kan ha de =P kommer knappt ihåg hur min röst låter ^^
frågan är; har jag någon röst kvar?!

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

Stackars Diana! inte kul att vara sjuk! du får krya på dig :)

2009-02-02 @ 19:04:58
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/
Postat av: Silvia

jasså du är sjuk... stackarn!

va fick du för mat av julia förresten?^^

puss

2009-02-03 @ 06:22:17
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0