Mina Videobloggar (;

hahaha, var inne och kollade på youtube lite.
Kollade in mina gamla videoinlägg jag lagt upp !
haha, check it out!
 
med över 1240 visningar så toppar detta klippet, DianaKines going wild, toppen (;


därefter kommer detta kemiska experiment, DianaKines do the skumorm, med över 600 visningar!

 
ett spontant videoklipp från mig, tydligen var jag så glad över att solen tittade fram (; haha!


tillsist så har vi en recenssion gjord av Julia ! haha ,
lyssna på hela, och lägg märke till efter 1;08min ,,

om ni vill se resten får ni checka in youtube.com,

kanske dags för mig att göra fler videoupdates?;) haha!

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

haha roliga klipp :D

2009-02-13 @ 15:27:30
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0