Tisdag 24/2-09

Antar att jag bara är på dåligt humör.
Men jag borde inte vara det.
inte vara sån jobbnarkoman.

det råkade vara så att helgen då vi åker till sthlm.
det är den helgen jag fick mest jobbtimmar.
fick nämligen nya schemat idag.
jaja, inget att göra åt, det var bara att ta ledigt.
skit, jag hade velat jobba öppning (aldrig gjort)
och dessutom var det bla ett 9h pass .
jaja.
vad surar jag över egentligen ? :P
jag ska ju faktiskt åka till Stockholm!



Idag är det endast projektarbete som gäller.
fast sängen frestar.
det lär ju bli en sen dag idag igen så.

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

så du har fått chemat nu?! när ska vi ta det då? fredagen elelr lördagen? :D pusss

2009-02-24 @ 19:37:33
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0