Söndag 22/2-09

And I'm back !
och sista 45 min på jobbet fick jag lära mig köket =D
wohooo!
Jag har lärt mig ganska snabbt !
för jag kan alla grundburgarna.
mcfeast, QP, El nacho grande, cheeseburgare&hamburgare och Bigmac !
det är två stationer .

bra va ?!
oftast får man lära sig en station åt gången.
men jag lärde mig två stationer på 45 min ;)

dock kan jag inte BigMac en helt, hann bara göra den en gång.


konstigt nog fick jag börja med de svåra stora burgarna, så jag kan de galant nu ^^,

Stackars lilla Anders var min lärare ^^,
jag var som en Duracell kanin, Älskar att lära mig nya saker =D

Nu har suttit här i 2 timmar och försökt skriva lite på projektarbetsrapporten.
Det har gått bra faktiskt.
Dock går det segt framåt, och vår deadline är på onsdag.
Jag hoppas och måste bli klar tills dess.
jobbigt nog har jag muntligt nationella & debattanalys som måste göras tills på tisdag.
äsch, superDiana fixar det (;
hon blir illa tvungen. haha!

Nu är det jobb 16.30-21 som gäller.


Stockholm kommer bli såå bra ^^


Nu var det bokat och klart !
Jag och Elina far till Stockholm City den 19-23 mars!
det blir en långhelg, och I can't wait!

until dess, är det köpförbud för mig och elina.
stora saker som små!

I can't wait !!!!!

STOCKHOLM - HERE WE COME!

Det är nästan bestämt.
Jag & Elina åker till huvudstaden och gör en favorit i repris.
Det lutar åt att det blir en långhelg torsdag - söndag/måndag v.12
och isf är det exakt ett år sen som vi var där tillsammans.
Förra året var det 20-23 mars.
detta år 19-22 mars ^^

det krävs bara lite planering med jobb, och även talk med the host !
som är Elinas suuuper duuuper snälla syster & hennes andra hälft, Björn ;)


( vi lagade så fint påskbord, tack Björn&Sofie för att vi fick stanna hos er ! )


(Jag & Sergels Torg är ett måste! alltid! påskharen&påsktuppen!)


(haha, vi hade det trevligt, Diana&Elina going for Stockholm city äventyr)


(Do you remember the coins?) haha !


(Sofies klack trilla bort, haha . och Do you remember the påskliljor ? ;) haha!


(Bee Movie var en av filmerna vi såg, IKEA besöktes också!)

och denna gången är jag ju 18, going 19 .
det var lite problem förra året då jag fyller den 30 mars.
men nu är det utgång, och förhoppningsvis kan syster och pojkvän joina från Uppsala ? :D
JAG LÄNGTAR!!!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

aah, Nostalgi!! Jag kommer ihåg pengarna från automaten, de fina påskliljorna som blattarna inte ville ha, sofies klack, alla poséer i snön ... ah det var helt enkelt en alldeles för bra resa, som ska göras i repris :) <3

2009-02-22 @ 12:34:44
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Silvia

syster och "pojkvän" kommer givetvis och joinar er för pardejt med dig och elina =D



whiii va kul att du kommer hit upp! cant wait!!!! =D



puss

2009-02-22 @ 14:08:58
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Sofie

haha.. äntligen kommer mina små småttingar tillbaka till mig i storstaden.. LÄNGTAR!! :) och nu ska vi verkligen ut denna gång och göra staden osäker ;) ha det.pöss

2009-02-24 @ 22:32:14
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0