Söndag 8/2

Ännu en jobbdag avklarad .
och jag känner mig genast några hundralappar rikare (;
damn, imorgon väntar jobb .. igen.
men jag klagar inte, jag har valt det själv.
9-18 - första gången jag jobbar på frukost :)
alltid kul att lära sig något nytt !

idag hände en mysig sak på jobbet.
fast jag berättar  ett speciellt inlägg :)

NU , det ni väntat på ;) typ .
bilderna från i fredags :D
Malins partaj :)
FÖRST!; Lyssna på låten samtidigt som ni ser på bilderna,
kan inte bli mer än partysugen =D


Are you ready to party ? (;






vi kom fram till Stadt, och jag tog min första Tequila, haha :) Evelina lärde mig så bra ;)





bilderna kan tala för sig själva .
det var en mkt trevlig kväll (;
haha . det var första gången jag inte kände smaken av Rekorderlig cider .
förkylningen sitter kvar, känner knappt smaken av mina colanappar (godis)

Hoppas ni tyckte om bilderna (typ) för det tog mig 1 tim att ladda upp!

by the way!
jag ska göra ännu en impulsiv sak , damn vad jag ändrar på mig (;
fast denna gången är jag dock liite osäker på resultatet .
frågan är om det är en sådan bra idé, we will see (;


gårdagen blev givande =D
haha, var nog längesen jag skrattade så mkt.
tänka sig att ett Barnspel kan få 18åringar att kämpa på liv och död ^^
hahaha.

Nu väntar jobb. 11-20
see yaa fellows (;

Evelina är påväg till Australien nu :(

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

men Diana! hehe det vill sig inte det här! när ska vi ta det då? torsdag kanske? ha det super duper:D

2009-02-08 @ 20:07:06
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0