Tisdag 17/2

och sen sist .
jag gjorde 7 fysikuppgifter.
jag har städat lite lätt här uppe.
och jag är nog ganska mätt.
bör nog lägga mig strax.




det var Rockband som kallade i Fredags . jag var grym på detta .
100% på sång och X % på trummor, det är inte o leka med ;)


Nu - fondue, banan & fysik.
eftersom jag ligger 18 tal efter alla andra, dessutom missade jag fysik lektionen.
grejt.
så datorn avstängd och ingen tv.
hoppas jag förstår.

imorn.
helgrönt - det är skönt ;)

förresten.
jag brände mig på varm choklad.
så tungan är som sandpapper. jobbigt

här är vår kära klassdress
and I like it ( ;
det ska vara grönt, och då ska det banne mig vara helgrönt.
Natur, yes it is !
bakom står det NV3B vid svanken typ .
och den är skööööön ^^
vi har fått våra kära klasströjor.
och vi blir "söörja skogsmullar" citat av Oskar ;P
hörs!

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

hehe snygga tröjor:)

2009-02-18 @ 14:06:46
URL: http://johannarichardsson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0